Onze Werkwijze
Hoe wordt de huishoudelijke ondersteuning en/of de persoonlijke verzorging voor u geregeld? Dat leggen wij hieronder aan u uit.
- U neemt contact op met onze organisatie. Dit kan telefonisch op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur (0183 – 63 89 99) of u stuurt een e-mailbericht naar ons algemene e-mailadres (info@zorginjection.nl).
- Een van de kantoormedewerkers verwerkt uw zorgvraag. Een medewerker van onze Backoffice afdeling maakt met u een afspraak voor een huisbezoek door een van onze bezoekconsulenten.
- Samen met de bezoekconsulent wordt een inventarisatie gemaakt van uw zorgaanvraag: het aantal uren per week, wat uw hulpvraag is en de tijdsduur. Tevens wordt besproken wie de zorgverlening gaat uitvoeren (een assistent persoonlijke verzorging, een huishoudelijke hulp of een combinatie daarvan).
- Binnen 24 uur na uw eerste contact met ons of na het huisbezoek door de bezoekconsulent ontvangt u van ons een aanbod waarin de hulpvraag en het aanbod op elkaar zijn afgestemd.
- Nadat u akkoord bent gegaan met ons aanbod overlegt een van onze planners met u het startmoment van de zorg. Dit wordt via een rooster dat per post naar u wordt verstuurd bevestigd. Zo heeft u alle zorgmomenten overzichtelijk bij de hand.
Onze zorgverlening staat open voor iedereen en onze medewerkers hebben respect voor de persoonlijke situatie van onze cliënten.